Co zyskasz?
> Wiedzę na temat potencjału rozszerzonego wykorzystania ścieżek klienta w biznesieTo spotkanie jest dla Ciebie jeśli:
> Potrafisz rozszyfrować skronim CJM i wiesz czym jest ścieżka klienta lub pracownikaSzkolenie online
Q3 2024
10:00 - 15:00
(4h szkolenia)
(przerwa 1h między 12 a 13)
Podczas warsztatu zabieram uczestników w wirtualną podróż lotniczą...
PRZED WYPRAWĄ SIĘ PRZYGOTUJEMY
Przewarsztatujemy:
W TRAKCIE PODRÓŻY
Na przykładowej ścieżce* odkryjemy:
PO PODRÓŻY
Podsumujemy:
Anna Szadkowska, mLeasing
“Doceniam szczególnie za praktyczne przykłady, bardzo dobrze zaplanowane poszczególne bloki tematyczne z uwzględnieniem czasu na pytania, dzielenie się doświadczeniami, przerwa w trakcie na przewietrzenie umysłu. Super pomysł z ankietami mającymi na celu zbadanie doświadczeń uczestników i będącymi dobrą bazą do dyskusji. Bardzo profesjonalnie przygotowany materiał, podzielony jasno na bloki tematyczne odpowiadające poszczególnym etapom w projekcie. No i oczywiście sama prowadząca - brawo Weronika za profesjonalizm i świetnie poprowadzony warsztat!”
Wiktoria Plutka, Credit Agricole B.P. SA