Customer Journey może więcej - Rozbuduj potencjał swojej ścieżki

Warsztat Szkoleniowy

Co zyskasz?

> Wiedzę na temat potencjału rozszerzonego wykorzystania ścieżek klienta w biznesie
>
Konkretne pomysły na wykorzystanie Map podróży klienta
>
Praktyczne ćwiczenia do wykorzystania w swojej firmie
>
Materiały szkoleniowe
>
Certyfikat potwierdzający udział w szkoleniu

To spotkanie jest dla Ciebie jeśli:

> Potrafisz rozszyfrować skronim CJM i wiesz czym jest ścieżka klienta lub pracownika
>
Masz podstawową wiedzę na temat mapowania doświadczeń klienta i wiesz dlaczego warto posługiwać się Customer Journey
>
Chcesz budować klientocentryczny potencjał Twojej firmy z użyciem Customer Journey
>
Znasz złożoność Mapy Podróży Klienta, a chcesz poznać również elastyczność tego narzędzia w różnych aspektach biznesowych
>
Chcesz dowiedzieć się więcej na temat ścieżek klienta, zwiększyć ich użycie i skutecznie przekonywać współpracowników do pracy na Mapie Podróży Klienta

ikona jury

Szkolenie online


ikona jury

Q3 2024


ikona jury

10:00 - 15:00
(4h szkolenia)
(przerwa 1h między 12 a 13)


Podczas warsztatu zabieram uczestników w wirtualną podróż lotniczą...

PRZED WYPRAWĄ SIĘ PRZYGOTUJEMY
Przewarsztatujemy:

  • Dlaczego tak trudno skutecznie wprowadzać ścieżki w organizacji
  • Dlaczego warto podejmować ten trud, jakie szanse daje mapa podróży klienta dla obszaru Customer Experience i całej organizacji

W TRAKCIE PODRÓŻY
Na przykładowej ścieżce* odkryjemy:

  • Analiza kluczowych momentów (moments that matter)
  • Benchmark i analizę SWOT
  • Total Experience - Połączenie CX z EX na ścieżce
  • Zarządzanie portfolio projektów
  • Zarządzanie głosem klienta i badaniami klienckimi
  • Przedyskutujemy co jeszcze można zrobić ze ścieżką - pokażę m.in. jak zbudować specyfikację aplikacji mobile/web na Customer Journey

*chętni mogą przynieść swoją ścieżkę i pracować na niej równolegle

PO PODRÓŻY
Podsumujemy:

  • Lekcje, które płyną z wyprawy
  • Na jak wiele sposobów można tę wyprawę z CJM pokonać
  • Jak zabrać więcej osób (współpracowników /interesariuszy) w kolejną podróż do krainy CJ
  • Gdzie znaleźć wsparcie dla dalszej podróży z Customer Journey



Opinie o szkoleniach Total Experience

“Ogromny plus za zebranie wiedzy i przekazanie jej w skondensowany sposób. Wszystko poparte dużym doświadczeniem. Fajna relacja z uczestnikami, która pozwoliła wymieniać się doświadczeniami. Szkolenie rozbudziło głód uczenia się.”

Anna Szadkowska, mLeasing

“Doceniam szczególnie za praktyczne przykłady, bardzo dobrze zaplanowane poszczególne bloki tematyczne z uwzględnieniem czasu na pytania, dzielenie się doświadczeniami, przerwa w trakcie na przewietrzenie umysłu. Super pomysł z ankietami mającymi na celu zbadanie doświadczeń uczestników i będącymi dobrą bazą do dyskusji. Bardzo profesjonalnie przygotowany materiał, podzielony jasno na bloki tematyczne odpowiadające poszczególnym etapom w projekcie. No i oczywiście sama prowadząca - brawo Weronika za profesjonalizm i świetnie poprowadzony warsztat!”

Wiktoria Plutka, Credit Agricole B.P. SA